بهشت یک مکان نیست بهشت یک زمان نیست بهشت یعنی کامل شدن

آنچه که میتوانی ببینی محدود است با ادراک خود بنگر آنچه را که آموخته ای بشناس

بهشت یک مکان نیست بهشت یک زمان نیست بهشت یعنی کامل شدن

آنچه که میتوانی ببینی محدود است با ادراک خود بنگر آنچه را که آموخته ای بشناس

بهشت

میدونید چرا اسم بلاگ هست بهشت مکان و یا زمان نیست؟؟؟؟



زیرا مکان و زمان خیلی بی معنا هستند بهشت.....



نظرات 21 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

بقیه شم بگو خب...چرا بی معنا هستن

چون بهشت یعنی کامل شدن

زیتون پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ب.ظ http://zatun1.blogsky.com

نگار زاغیان شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام خانومی خوبی؟بالاخره راحت شدم حالاهم فقط دارم دعاو رازو نیاز میکنم از بچه هایی که به وبلاکت سر میزنن هم خواهش میکنم واسم دعا کنن

سلام به روی ماهت عزیزم
بچه ها برای دختر عمو من دعا کنید یه رشته خوب قبول بشه

نگار زاغیان دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ

مرسی عزیزم اگه یه رشته خوب اوردم همتون یه سورپرایز پیشم دارین مواظب خودت باش دوست دارم

محمد زاغیان پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ق.ظ http://zaghian.blogfa.com

بهشت تو نگاه آدمها به زندگیه. بهشت تو دل آدمهاست. هر لحظه که احساس خوشبختی تو دلت کردی یا اینکه زندکی رو قشنگ دیدی بدون بهشت همون لحظه یا همون جاست.
درضمن نگار خانوم انشالله یک رشته خوب قبول بشی. من که دعا میکنم

الان نگار اینجاست و میگه برام شمع روشن کنید
نذر بدید گل ریزون کنید گوسفند قربوننی کنید
اون وقت بزن دست قشنگ رووووووووو آقا محمد

سینا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

چرا آپ نکردی؟گرفتاری؟

محمد زاغیان دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ http://zaghian.blogfa.com

میبینم نگار خانوم دانشگاه قبول شدن و صداشم در نمیارن! حالا بگو چه رشته ای و کجا قبول شدی؟ من که بهش دسترسی ندارم شیرینی بگیرم ولی اگر نیلوفر جان شما میتونی بگیر.
هورا هورا هورا . . . . .

باید بریم سراغ خودش محمد اینجوری فایده نداره

دختر عموووووووووووو شیرینی میخواییم

محمد زاغیان شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ

تنبل خانوم چرا وبلاگتو آپدیت نمیکی؟

من تنبلم؟اصلا زاغیانا تنبل هستن؟
آره؟؟/

محمد زاغیان شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ق.ظ http://zaghian.blogfa.com


خدا کجاست؟
خدا در نگاه منتظر کسی است که به دنبال خبری از توستخدا در قلبی است که برای تو می تپدخدا در لبخندی است که با نگاه مهربان تو جانی دوباره می گیرد خدا آن جاست در جمع عزیزترین هایت خدا در دستی است که به یاری می گیری در قلبی است که شاد می کنی در لبخندی است که به لب می نشانی خدا در عطر خوش نان است خدا در جشن و سروری است که به پا می کنی خدا را در کوچه پس کوچه های درویشی و دور از انسان ها جست و جو مکن خدا آن جا نیست او جایی است که همه شادند و جایی است که قلب شکسته ای نمانده در نگاه پرافتخار مادری است به فرزندش در نگاه عاشقانه زنی است به همسرش باید از فرصت های کوتاه زندگی جاودانگی را جست زندگی چالشی بزرگ است مخاطره ای عظیم فرصت یکه و یکتای زندگی را نباید صرف چیزهای کم بها کرد چیزهای اندک که مرگ آن ها را از ما می گیرد زندگی را باید صرف اموری کرد که مرگ نمی تواند آن ها را از ما بگیرد زندگی کاروان سرایی است که شب هنگام در آن اتراق می کنیم و سپیده دمان از آن بیرون می رویم فقط چیزهایی اهمیت دارند چیزهایی که وقت کوچ ما از خانه بدن با ما همراه باشند همچون معرفت خدا و به خود آییم دنیا چیزی نیست که آن را واگذاریم دنیا چیزی است که باید آن را برداریم و با خود همراه کنیم سالکان حقیقی می دانند که همه آن زندگی باشکوه هدیه ای از طرف خداونداست و بهره خود را از دنیا فراموش نمی کنند کسانی که از دنیا روی برمی گردانند نگاهی تیره و یأس آلود دارند آن ها دشمن زندگی و شادمانی اند خداوند زندگی را به ما نبخشیده است تا از آن روی برگردانیم سرانجام خداوند از من و تو خواهد پرسید: آیا زندگی کرده ایی؟

این مطلبو برات گذاشتم که دستت خالی نباشه تا بتونی وبلاگتو آپدی کنی! دیگه تنبلی نکن

محمد زاغیان پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ق.ظ http://zaghian.blogfa.com

یعنی این یکیو خداوکیلی درست گفتی من تاحالا زاغیان تنبل ندیدم. درضمن من هنوز منتظر شیرینی قبولی نگار خانوم هم هستم. حداقل شما به من بگو کجا و چه رشته ای قبول شده.
به امید موفقیت بیشتر برای همه زاغیانها

هنوز که نتیجه ها نیومده
ایول این جمله آخر خوب اومدید
شاد و موفق باشید

محمد زاغیان دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

میگم اگر میشه قالب وبلاگتو عوض کن. رنگش یه جوریه که آدم دلش میگیره
البته این فقط یک پیشنهاده!

محمد زاغیان پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ

میگم نتیجه کنکور اومد بالاخره نفهمیدیم که شوالیه زاغیانها(نگار) کجا قبول شده؟

سلام دختر عموم قبول شد دانشگاه خوراستگان علوم تربیتی
بزن دست قشنگ رااااااااااااااااااااااااااااااا

محمد زاغیان دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ق.ظ

میبینم که نگار جون هم دانشگاه قبول شده.مبارکه.پس شیرینی من چی شد؟ شما که نیلوفر جون شیرینی رو گرفتی.

سلام آقا محمد ما که رنگ شیرینی هم ندیدیم

شما به دختر عمو ما بگو بابا ما شیرینی میخواییم

این شوالیه به ما شیرینی نمیده

نگار زاغیان جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ

بابا من هنوز دخترعمومو درست حسابی ندیدم که بهش شیرینی بدم چشم اقامحمد اخه من چجوری شمارو ببینم که بهتون شیرینی بدم شما یه راه حل بده تامن به همتون شیرینی بدم تازه من کادو میخوام وقتی کادو گرفتم اونوقت شیرینی میدم

دختر عمو این نقشه های شوم برا غریبه ها هست من که دوست دارم دلت میاد
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد زاغیان دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ق.ظ

سلام نیلوفر جون. یک سایت خوبی هست که چند وقته عضو شدم. آدرسشو برات اینجا میزارم یه سری بزن. به نظرم ایده های خوبی برای کار و زندگی و موفقیت به آدم میده. فکر کنم برای شما مفید باشه. اگر معرف خواست اسم منو بنویس
http://forum.unc-co.ir
درضمن آخرش من شیرینی نخوردم ها کی پاسخگو؟

نگار زاغیان جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ

الاهی فدات شم دخترعموی عزیزم شیرینی تو جاش امنهبه استحضار بقیه(اقا محمد)هم میرسونم که به علت عدم دسترسی بهشون از دادن شیرینی معذورم

خدا نکنه عزیزم هر کی شیرینی میخواد میاد اصفهان کادو میده تبریک میگه بعد شیرینی
فکر کردید آقا محمد اصلا ما شوالیه ها زاغیانا اینیم دیگه

محمد زاغیان شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ

نگار خانوم گل همین که شما قبول شدی و یک افتخار دیگه به زاغیانها اضافه شد برای من کافیه. شما به نیلوفر جون شیرینی بده شاید جون بگیره بتونه به وبلاگش سر بزنه(فکر کنم چند وقته فشارش اومده پایین).
درضمن اگر تو درس آمار کمک خواستی میتونی رو من حساب کنی. من تو دانشگاه درس آمار رشته های مدیریت حسابداری علوم اجتماعی و مهندسی رو درس میدم

سلام آقا محمد به قول ما اصفهانیا بیبین کارادااااااااا
ایول آقا محمد به ما هم درس بدبد ما رشته اقتصاد هستیم
فشارم اومد سر جاش بزنید دست قشنگ روووو

یاسین احمدی چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ http://dialoge-mandegar.blogfa.com

مکان و زمان بدترین چیزیه که می شه به بهشت نسبت داد
خوشحال می شم اگه به وبم سر بزنی.
موفق باشی

پس بهشت نه مکان و نه زمان
شاد باشی یاسین

محمد زاغیان پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ق.ظ

نیلوفر جان اگر شما هم مشکل درسی داشتید یا سوال آماری یا جزوه و کتاب آماری خواستید حتما به من ایمیل بزنید. درضمن من معنی کارادااااا را نمیفهمم توضیح بده لطفا

سلام مرسی حتما مزاحمتون میشم
یه اصطلاح اصفهانی هست
موفق و شاد باشی

نگار زاغیان پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ

مرسی اقامحمد باعث افتخاره که تو خاندان زاغیانا استاد داننشگاه داریم منکه فعلا دارم با حافظ وسعدی فردوسی و بقیه شعرایه محترم سرو کله میزنم اما چشم اگه کارم جایی گیر کرد حتما خبرتون میکنم ممنون/نیلوفرجونم تو کادو نداده عزیزی این حرفا واسه شوخی وخندست عزیزم/

مرسی عزیزم

اشکان دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ق.ظ http://tashkan.blogsky.com/

شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد