بهشت یک مکان نیست بهشت یک زمان نیست بهشت یعنی کامل شدن

آنچه که میتوانی ببینی محدود است با ادراک خود بنگر آنچه را که آموخته ای بشناس

بهشت یک مکان نیست بهشت یک زمان نیست بهشت یعنی کامل شدن

آنچه که میتوانی ببینی محدود است با ادراک خود بنگر آنچه را که آموخته ای بشناس

جاناتان

ما آزادیم به هر کجا که مایلیم برویم و آنچه که هستیم باشیم.....



من که نمی دانم؟؟؟

هیچ کس درست نمی داند مرز بین دلشادی و درد کجا است ....


اغلب می اندیشم جدایی آنها از هم غیر ممکن است.....







پاکی

شاید هنوز هم در پشت چشم های له شده در عمق انجماد یک چیز نیمه زنده ی مغشوش بر جای مانده بود که در تلاش بی رمقش می خواست ایمان بیاورد به پاکی آواز آبها ...





خودم باشم یا اونی که بقیه میگن؟؟؟

شما چی میگید؟؟؟میخوام اونجوری که خودم میخوام زندگی کنم ولی...


دوست دارم بخندم شاد باشم ولی ...


بخندم میگن دیونه شده


گریه کنم میگن چته...

شاد باشم میگن بی ظرفیتم....

تو بگو من چیکار کنم؟؟؟

نمیخواستم این پست بنویسم ولی می نویسم چون میخوام خودم باشه